Kokosový olej, Bio

Značka: Veganz
130 Kč / ks 68,42 Kč / 100 g
Není skladem
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

Čistý kokosový olej v bio kvalitě, lisovaný za studena. Olej není rafinovaný, není dezodorizovaný ani bělený a má všestranné použití. Výborný do studené či teplé kuchyně, vhodný zejména k pečení a smažení za vysokých teplot, jídlům dodáva exotickou chuť.
Lze použít také na pleť či vlasy.

Složení

Čistý kokosový olej*.*z kontrolovaného biologického zemědělství

Výživové údaje na 100 g:

ENERGIE: 3683 kJ/896 kcal, TUKY: 99 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 93 g, SACHARIDY: 0 g, Z TOHO CUKRY: 0 g, PROTEINY: 0 g, SŮL: <0,01 g.Minimální trvanlivost viz zadní část obalu. Chraňte před teplem, skladujte v chladu a suchu. Při teplotách nad 25 °C je olej tekutý. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Potravinové doplňky
Parametry: Bez lepku, Bez sóji, Bez přidaného cukru, Bez ořechů, BIO, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 190 g
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.