Veganz bílá čokoláda s praženými mandlemi, Bio

Kód: 4260402487601
Značka: Veganz
79 Kč / ks 70,54 Kč bez DPH 98,75 Kč / 100 g
Skladem (419 ks)
Veganská bílá čokoláda s kousky pražených mandlí, bio

Detailní informace

Detailní popis produktu


Veganská bílá čokoláda s intenzivní mandlovou chutí, kterou jí dodávají mleté i sekané pražené mandle.

Složení

Surový třtinový cukr*, kakaové máslo* (30%), inulin*, pražené MANDLE* mleté (11 %), pražené MANDLE* sekané (10 %), mořská sůl, vanilka* mletá.

* z kontrolovaného biologického zemědělství

Může obsahovat stopy MLÉKA a LÍSKOVÝCH ořechů.

Výživové údaje na 100 g:

ENERGIE: 2318 kJ/560 kcal, TUKY: 41 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 19 g, SACHARIDY: 34 g, Z TOHO CUKRY: 33 g, BÍLKOVINY: 4,6 g, SŮL: 0,22 g.

Minimální trvanlivost do: viz zadní strana obalu. Skladujte v suchu a chladu. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čokoláda
Parametry: Bez lepku, Bez sóji, BIO, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 80 g
Počet balení v kartonu: 12

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.