Vážení zákazníci, z důvodu vysokého počtu objednávek může dojít k posunu expedice balíčků o 1 až 2 prac. dny. Děkujeme za pochopení.

Možnosti dopravy

Zasílání objednávek, zvláště u potravin je choulostivá věc. Proto se vám snažíme nabízet spolehlivé, a přesto cenovo přístupné možnosti, aby k vám zboží dorazilo v pořádku.
Chlazené či některé vybrané mražené produkty balíme do tzv. chladící sady, která stojí 49 Kč. Sada obsahuje termofólii, do které zboží zabalíme a zmrazený chladící bloček, který k produktům přidáme. Sadu si objednáváte v eshopu tak jako ostatní produkty.

Pokud si chladící sadu vysloveně nepřejete, napište nám to, prosím, do poznámky.

Zároveň máme na vás prosbu - neodkládejte vyzvednutí či převzetí balíčku od PPL či České pošty na další den, pokud to není skutečně nutné.

Objednávky doručujeme v rámci České republiky a na Slovensko.

Osobní odběr zboží

zdarma je možný v naší kamenné prodejně na Uruguayské 129/7, Praha 2. Otevírací hodiny naleznete zde.

PURO Free Ride

Nabízíme pro objednávky v hodnotě nad 2000 Kč s DPH a s dovozem na území hlavního města Prahy. Objednávku vám rádi dovezeme jedním z našich elektromobilů. 

PPL

  • 119 Kč za PPL Soukromý balík (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 148 Kč za PPL Soukromý balík na dobírku (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)

PPL na Slovensko

  • 9 € za PPL Connect balík (zdarma u objednávek nad 157 €)

Zásilkovna do ČR a na Slovensko

Je možná pro malé objednávky do celkové hmotnosti 5 kg, které obsahují jen TRVANLIVÉ ZBOŽÍ. V případě dopravy přes Zásilkovnu je nutná platba předem, platba na výdejním místě bohužel není možná. Také je potřeba počítat s prodloužením doručení o 1 pracovní den.

  • 59 Kč na výdejní místa v rámci ČR (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 3,10 € na výdejní místa na Slovensku (zdarma u objednávek nad 80 €)

Velké a těžké zásilky

Často si u nás objednáváte několik kartonů rostlinných nápojů nebo jiné těžké či rozměrné zboží. Poštovné se pro vás snažíme držet co nejnižší, v individuálních případech však musíme přistoupit k jeho navýšení nebo ke změně dopravce. 

Ptáte se proč? V případě, že objednávka přesahuje váhový limit přepravce, musíme ji rozdělit na 2 balíky, takže vám naúčtujeme poštovné za 2 balíky. A když máte nárok na dopravu zdarma? Účtovány vám budou jen náklady na 2. zásilku.

Když tato situace nastane, budeme vás vždy kontaktovat předem, abychom se společně domluvili. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.