Veganz čokoládová tyčinka s kokosem, Bio

Kód: 4260402485379
Značka: Veganz
49 Kč / ks 43,75 Kč bez DPH 122,50 Kč / 100 g
Není skladem
Položka byla vyprodána…
Bio čokoládová tyčinka s voňavou kokosou náplní

Detailní informace

Detailní popis produktu

Složení

Strouhaný kokos*, třtinový cukr*, kakaové máslo*, inulin*, sušený rýžový glukózový sirup*, kakaová hmota*, pražené LÍSKOVÉ OŘECHY*, emulgátor: slunečnicový lecitin*; mořská sůl, mleté vanilkové lusky*. Min. podíl kakaa v čokoládě 38%.*z kontrolovaného ekologického zemědělstvíMůže obsahovat stopy mandlí a mléka.

Výživové údaje na 100 g:

ENERGIE: 2400 kJ/578 kcal, TUKY: 42 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 31 g, SACHARIDY: 41 g, Z TOHO CUKRY: 37 g, PROTEINY: 3,5 g, SŮL: 0,13 g. Minimální trvanlivost viz zadní strana obalu. Skladujte v chladu a suchu. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čokoláda
Parametry: Bez lepku, Bez sóji, BIO, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 40 g
Počet balení v kartonu: 18
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.