O nákupu

Možnosti dopravy

Zasílání objednávek, zvláště u potravin je choulostivá věc. Proto se vám snažíme nabízet spolehlivé, a přesto cenově přístupné možnosti, aby k vám zboží dorazilo v pořádku.
Chlazené či některé vybrané mražené produkty balíme do tzv. chladící sady, která stojí 49 Kč. Sada obsahuje termofólii, nebo termokarton do kterého zboží zabalíme a zmrazený chladící bloček, který k produktům přidáme.

Bohužel jsme z provozních důvodů museli přistoupit k tomu, že objednávky obsahující i chlazené zboží nebude možné zasílat bez chladící sady.

Tato bude nově zahrnuta v příslušných možnostech dopravy. 

Tím pádem jí nebude nutné zvlášť objednávat. Pokud si chladící sadu vysloveně nepřejete, napište nám to, prosím, do poznámky, objednávka Vám bude následně manuálně upravena.

Zároveň máme na vás prosbu - neodkládejte vyzvednutí či převzetí balíčku z výdejních míst na další den, pokud to není skutečně nutné. Prosíme nezapomeňte i na to, že každá změna adresy u doručovací služby pozdrží vaši zásilku o minimálně 1 pracovní den.

Objednávky doručujeme v rámci České republiky a na Slovensko. Zaslání je možné i do jiného státu EU, v případě zájmu nás kontaktujte a rádi s Vámi domluvíme podmínky dopravy.

Osobní odběr zboží

zdarma je možný  v prodejně Country Life na Korunovační 310/2, 17000 Praha 7. Otevírací hodiny naleznete zde. Platba za objednávky s chlazeným/mraženým zbožím je možná pouze předem, objednávky s trvanlivým zbožím lze platit předem nebo i kartou na místě. Platba v hotovosti není možná.

Rozvoz na území Hlavního města Prahy

naší dopravou - cena chlazené dopravy v hodnotě objednávky do 2000 Kč s DPH je 158 Kč, u objednávek nad 2000 Kč je doprava zdarma. 

GLS do ČR a na Slovensko - trvanlivé zboží

  • 105 Kč za balík GLS Business Parcel (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 8,50 € za balík GLS Business Parcel na Slovensko (zdarma u objednávek nad 150 €)

DPD do ČR a na Slovensko - trvanlivé zboží

  • 109 Kč za balík DPD Private (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 8,50 € za balík DPD Slovensko (zdarma u objednávek nad 150 €)

DPD do ČR a na Slovensko - objednávky s chlazeným zbožím

  • 158 Kč za balík DPD balíčky s chlazeným zbožím (49 Kč u objednávek nad 2000 Kč, poplatek obsahuje pouze chladící sadu)
  • 10,50 € za balík DPD Slovensko (1,97 € u objednávek nad 150 €, poplatek obsahuje pouze chladící sadu)

GLS výdejní místa v ČR a na Slovensku - trvanlivé zboží

Je možná pro malé objednávky do celkové hmotnosti 10 kg, které obsahují jen TRVANLIVÉ ZBOŽÍ. Platba jej možná pouze předem, platba na výdejním místě bohužel není možná. Také je potřeba počítat s prodloužením doručení o 1 pracovní den.

  • 65 Kč pro zásilky do 10kg na výdejní místa v rámci ČR (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 3,8 € pro zásilky do 3kg na výdejní místa na Slovensku (zdarma u objednávek nad 80 €)
  • 5,60 € pro zásilky od 3 do 10kg na výdejní místa na Slovensku (zdarma u objednávek nad 80 €)

Zásilkovna do ČR a na Slovensko

Je možná pro malé objednávky do celkové hmotnosti 5 kg, které obsahují jen TRVANLIVÉ ZBOŽÍ. V případě dopravy přes Zásilkovnu je nutná platba předem, platba na výdejním místě bohužel není možná. Také je potřeba počítat s prodloužením doručení o 1 pracovní den.

  • 79 Kč na výdejní místa v rámci ČR (zdarma u objednávek nad 2000 Kč)
  • 4 € na výdejní místa na Slovensku (zdarma u objednávek nad 80 €) 

Velké a těžké zásilky

Často si u nás objednáváte několik kartonů rostlinných nápojů nebo jiné těžké či rozměrné zboží. Poštovné se pro vás snažíme držet co nejnižší, v individuálních případech však musíme přistoupit k jeho navýšení nebo ke změně dopravce. 

Ptáte se proč? V případě, že objednávka přesahuje váhový limit přepravce, musíme ji rozdělit na 2 balíky, takže vám naúčtujeme poštovné za 2 balíky. A když máte nárok na dopravu zdarma? Účtovány vám budou jen náklady na 2. zásilku.

Když tato situace nastane, budeme vás vždy kontaktovat předem, abychom se společně domluvili. 

Možnosti platby

Zaplatit za svoji objednávku můžete několika způsoby v závislosti od zvolené dopravy. 

Platba bankovním převodem náš účet ve Fio bance a platba kartou online přes platební bránu ComGate jsou možné pro všechny druhy dopravy, včetně zásilek na Slovensko. 

Naše účty ve Fio bance pro platbu bankovním převodem:
pro platby v CZK použijte prosím náš účet č.: 2401069972/2010
 
pro platby v EUR použijte prosím náš účet č. IBAN: CZ8020100000002201069978
      BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
 
Platba dobírkou ve spolupráci s přepravními společnostmi PPL a DPD v rámci ČR je možná jen v případe objednání trvanlivého zboží - za svoji objednávku zaplatíte přímo řidiči hotově nebo platební kartou, jak se vám to zrovna bude hodit. Poplatek za platbu dobírkou je 49 Kč.

Pro ostatní druhy dopravy není bohužel platba dobírkou možná. 

Při osobním odběru zboží je možná platba platební kartou. Platba v hotovosti bohužel není možná.

U PURO Free Ride můžete kromě bankovního převodu či online platby zvolit i platbu v hotovosti, platba platební kartou při převzetí zboží není bohužel možná.

Časté dotazy

Proč prodáváte zboží po Minimální době trvanlivosti a jaký je rozdíl mezi ''Minimální trvanlivost do'' a ''Spotřebujte do'' ?

''Minimální trvanlivost do“ označuje datum, do kterého si potravina uchová svoji deklarovanou kvalitu. Nejčastěji se uvádí na sušených, zmrazených, konzervovaných a jiných trvanlivých potravinách. Potraviny po datu minimální trvanlivosti můžete bez obav zkonzumovat, pokud jste dodrželi podmínky skladování uvedené na obalu a ten není poškozen. Může se stát, že po uplynutí data minimální trvanlivosti potravina pomalu ztrácí svou chuť, vůni nebo strukturu. Pokud je ale obal neporušený a potravina voní i chutná tak, jak by měla, její konzumace by měla být bezpečná. Otevřené potraviny po datu minimální trvanlivosti raději nejezte.

„Spotřebujte do“ označuje datum, do kterého může být potravina konzumována bezpečně. Uvádí se zpravidla na čerstvých potravinách a na takových, které se rychle kazí. Potraviny po uplynutí data spotřeby raději nekonzumujte, ani pokud jste dodrželi podmínky skladování.
Datum spotřeby můžete prodloužit okamžitým zmrazením potraviny před uplynutím tohoto data. Po otevření potraviny s uvedeným datem spotřeby dodržujte i ostatní pokyny, jak skladování, tak pokyn pro spotřebování do uvedeného počtu dní po otevření.

Více informací naleznete pod následujícími odkazy:

Bezpečnost potravin - článek „Minimální trvanlivost do“ a „Spotřebujte do“ na obalech

Nesnězeno - článek ''Spotřebujte do vs. Minimální trvanlivost – Jaký je rozdíl?''


Kam všude se dá zboží zaslat?

Produkty zasíláme po České republice prostřednictvím PPL , DPD nebo Zásilkovny. V rámci Prahy Vám pak při nákupu nad 2000 Kč můžeme zásilku zavézt elektromobilem zdarma - pro tento druh dopravy zvolte PURO Free Ride.

Na Slovensko posíláme balíčky po zaplacení předem, a to přes PPL, DPD nebo Zásilkovnu.

Doprava Zásilkovnou je možná pro malé objednávky do celkové hmotnosti 5 kg, které obsahují jen TRVANLIVÉ ZBOŽÍ. V případě dopravy přes Zásilkovnu je nutná platba předem, platba na výdejním místě bohužel není možná. Také je potřeba počítat s prodloužením doručení o 1 pracovní den.

Osobně si pak můžete bezplatně Vaši objednávku vyzvednout v našem obchodě na Sarajevské 29 v Praze.

Na základě dohody můžeme odeslat zboží i do dalších zemí EU, v případě zájmu nás kontaktujte a rádi s Vámi domluvíme podmínky dopravy.

Jaké způsoby platby jsou možné v prodejně?

Při vyzvedávání objednávky z eshopu na prodejně je možná pouze platba kartou, a to jen za objednávky s trvanlivým zbožím. Objednávky s chlazeným/mraženým zbožím musí být z provozních důvodů hrazeny předem. Je to proto, že zákazníci bohužel nedodržují lhůtu 5 pracovních dnů na vyzvednutí objednávky, a dochází k překročení data minimální trvanlivosti u čerstvých produktů. Stravenky nepřijímáme.

Jak rychle zpracujete a pošlete moji objednávku?

Během všedního dne Vaše objednávky k osobnímu odběru připravujeme průběžně. Balíky odesíláme většinou následující pracovní den po přijetí objednávky. Váš balíček by tak měl během dvou pracovních dnů dorazit k Vám.

V případě, že si u nás objednáte chlazené nebo mražené zboží s dopravou přes PPL nebo DPD na konci týdne, dostanete od nás email, že se Vaše objednávka bude odesílat až v pondělí po víkendu. Kurýři o víkendu zásilky nedoručují a Vaše zboží by zůstalo v depu až do pondělí. Pro bezpečné doručení chlazených a mražených produktů tak odkládáme odesílání až na všední den po víkendu. Vždy Vám tuto informaci sdělíme a domluvíme se s Vámi, že je pro Vás odložení odeslání zásilky v pořádku.

Objednávky trvanlivého zboží bez chlazených nebo mražených produktů odesíláme každý pracovní den včetně pátku.

Co vlastně znamená PURO?

PURO vzniklo v roce 2014 jako bistro s vybraným sortimentem zboží na adrese Vinohradská 2030/44 na Praze 2, název je slovní hříčkou pro slovní spojení „pure vegan and raw food“. 

V následujících letech se PURO jako koncept přirozeně vyvíjel dál spolu s lidmi, kteří na projektu pracovali, a dále pracují.

Vzhledem ke stoupající poptávce po rostlinném zboží jsme se rozhodli otevřít další provozovnu, tentokrát prodejnu rostlinných produktů PURO shop na pražských Vinohradech.

V současné době se však věnujeme již jen provozu velkoobchodu a eshopu, s bistrem jsme se v roce 2019 rozloučili.

Kdo provozuje platební bránu ComGate? Je platba bezpečná?

Poskytovatel platební brány, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny standardem 3D Secure a veškeré informace jsou šifrovány. 

V případě problémů s platbou či dotazů můžete kontaktovat přímo společnost ComGate:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267
www.comgate.cz

Jaký je rozdíl mezi platbou kartou online a online bankovním převodem?  

Platba kartou online je nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba online bankovním převodem je okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví, do kterého Vás přesměruje platební brána ComGate. Tam se už přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Výhodou online převodu je, že platba je potvrzena okamžitě, takže Vaše objednávka může být bez odkladu zpracována. Celý proces vyřízení objednávky je rychlejší než u klasického bankovního převodu, kde čekáme s objednávkou až do momentu, kdy je nám platba připsaná na náš účet. 

Nepodařilo se mi objednávku zaplatit kartou online, čím to může být?

Zkontrolujte si, prosím, následující parametry:
- je na Vaší kartě aktivováno placení na internetu?
- je Vaše karta zprovozněna pro tzv. 3D Secure platby (potvrzení platby pomocí SMS)?
- nemáte nastavený denní/týdenní/měsíční limit pro platby na internetu?

Pokud je vše nastaveno správně, zvolte, prosím, jiný způsob platby nebo nás kontaktujte na info@puroshop.cz

Mohu si objednat chlazené zboží prostřednictvím PPL nebo DPD?

Chlazené zboží vám rádi zašleme přes PPL nebo DPD. Zvolte prosím možnost dopravy:

PPL pro balíčky s chlazeným zbožím / DPD pro balíčky s chlazeným zbožím. V ceně dopravy je započítaná i chladící sada do které je nutné chlazené zboží zabalit. 

Objednávky s chlazeným zbožím zasíláme od pondělí do čtvrtka, aby byly doručeny do víkendu.
 

Rádi bychom Vás upozornili, že chlazené zboží již nelze zasílat bez chladící sady. 

Mohu si objednat mražené zboží prostřednictvím PPL?

Nanuky a zmrzliny bohužel v balících nezasíláme, nedokážeme zatím zajistit dostatečné chlazení během přepravy. Můžete si je objednat jenom k osobnímu odběru či PURO Free Ride na území hlavního města Prahy.

Ostatní mražené produkty – zejména masové alternativy – zasíláme během příznivých teplotních podmínek. Během léta, za teplého počasí, se může stát, že mražené zboží zasílat nebudeme. V takovém případě vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu.

Mražené zboží lze zaslat jen se zaplacenou chladící sadou, a to prostřednictvím PPL pro balíčky s chlazeným zbožím / DPD pro balíčky s chlazeným zbožím. Bez zaplacené chladící sady vám zboží nebude odesláno.

Pokud si nejste jisti objednáním chlazeného či mraženého zboží, kontaktujte nás, prosíme, na info@puroshop.cz nebo na tel. 775 999 025. 

Jak balíte chlazené či mražené zboží a jak chladící sada vypadá?

Zboží, které je potřeba skladovat a přepravovat v chladu lze přepravovat pouze se zaplacenou chladící sadou. V závislosti na velikost objednávky používáme buď izolační termofolii (bublinková fólie potažená izolační hliníkovou vrstvou) nebo certifikované kartonové krabice s dvojí izolační vrstvou. Obě varianty udrží objednané zboží po dobu přepravy v dostatečném chladu.Součástí sady je pak i zmražený gelový blok, který je netoxický a znovu použitelný. Můžete si ho ponechat (nemusí být skladován v mrazáku) a využít ho zase znovu. Pokud by se bloček poškodil, můžete ho vyhodit do směsného odpadu.

Co s chladícím blokem, je možné ho vrátit zpět?

EasyAKKU chladící bloky, které využíváme jsou ekologické a znovu použitelné polštářky naplněné speciálním gelem. Jsou netoxické a nezávadné pro balení potravin. Blok můžete znovu zamrazit a používat dál, dokud nedojde k mechanickému poškození, pak je možné blok bez výčitek vyhodit do směsného odpadu.

Hromadí se vám doma naše chladící bloky? Momentálně se snažíme přijít na co nejefektivnější způsob, jak bloky od zákazníků získávat zpět a znovu je zařadit do oběhu. Jakmile nalezneme řešení, budeme vás o něm informovat na našich stránkách. 

Lze objednat i křehké zboží – jogurty, skleněné…?

Nemusíte se bát, i jogurty a produkty v křehkých obalech (skleněné materiály, tetrapaky) zabalíme tak, aby se jim během dopravy nic nestalo. Křehké produkty nebo nárazům náchylnější části obalů balíme do bublinkové folie. 

Balíte objednávky ekologicky?

Při balení zásilek se snažíme co nejvíce využít různé materiály, které už byly použity (krabice, ve kterých obdržíme zboží, výplně, kartony). Některé produkty však balíme do bublinkové fólie či v případě chlazeného a mraženého zboží do termofólie. Naší snahou je zabalit balík co nejefektivněji a zároveň šetrně k životnímu prostředí. Záleží nám ale i na tom, aby Vám objednávka došla v pořádku a nepoškozená a přizpůsobujeme tomu způsob balení.

Proč je skladem často málo kusů zboží nebo není skladem vůbec?

Velká část našeho sortimentu je zboží chlazené a s krátkou dobou minimální trvanlivosti - kolem 14 dní. To znamená, že nelze objednávat větší množství zboží do zásoby. Eshop však doplňujeme pravidelně (většinou dvakrát týdně), takže pokud jste nenašli produkty, které si chcete objednat, zkuste navštívit naše stránky znovu, nebo si můžete aktivovat notifikaci, která vás upozorní, až zboží opět naskladníme. 

Jakou minimální trvanlivost u chlazeného zboží garantujete?

Garantovaná minimální trvanlivost chlazených produktů je 5 dní od data doručení balíčku.

V případě, že budeme mít na skladě jen zboží s minimální trvanlivosti 3-5 dnů od data doručení, bude vám automaticky poskytnuta sleva ve výši 40% z ceny produktu. 

Zboží s minimální trvanlivostí kratší než 3 dny od data doručení bude z objednávky automaticky odstraněno a budou Vám vráceny peníze na bankovní účet nebo platební kartu (dle způsobu platby). 

Proč občas nezašlete zboží, které je na stránkách eshopu skladem?

V souvislosti s předchozí odpovědí – zboží s blížícím se datem minimální trvanlivosti již nezasíláme.

Může se stát, že produkt, který je na eshopu skladem, se vyprodá v kamenném obchodě ještě před synchronizací skladu, takže už fyzicky není k dispozici. K této situaci může dojít především ve chvíli, kdy máme na skladě poslední kusy, které jsou zároveň vystaveny i v obchodě.

Pokud již produkt nemáme skladem nebo vám ho nemůžeme zaslat, budou vám automaticky vráceny peníze na bankovní účet nebo platební kartu.

Proč nemůžu vždy platit na dobírku?

Platba na dobírku je možná pouze v případě objednání trvanlivého zboží a to jen přes přepravce PPL a DPD v rámci České republiky. 

Obchodní podmínky

Obchodní společnosti PURO shop s.r.o.

Sídlo společnosti: Lipenská 1000, 14900 Praha 4
IČ: 05394538
DIČ: CZ05394538

Adresa provozovny:

Puro shop
Sarajevská 29, 12000 Praha 2
Tel: +420 775999025
email: info@puroshop.cz

Společnost PURO shop s.r.o. je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 261829 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.puroshop.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti PURO shop s.r.o., se sídlem Lipenská 1000, 149 00 Praha 4, identifikační číslo: 05394538, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 261829 (dále jen „prodávající“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Obchodí podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.puroshop.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.puroshop.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky resp. Slovenské republiky.

3.3. Pro objednání zboží přidá kupující zboží do elektronického nákupního košíku na webovém rozhraní obchodu. Náhled nákupního košíku obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží,
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží a
  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

UPOZORNĚNÍ! Při nákupu nad 2000 Kč s DPH (včetně) v rámci ČR je doprava zdarma!!!
Na Slovensko je doprava zdarma při objednávkách nad 4000 Kč s DPH (včetně).

V případě hmotnostních nebo rozměrových limitů dopravce je prodávající oprávněn upravit cenu přepravy nebo změnit dopravce. Kupující bude o této změně informován telefonicky nebo elektronickou poštou.

Pokud chcete zboží doručit na adresu mimo území ČR a SR, prosím kontaktujte nás na info@puroshop.cz nebo telefonicky na tel. čísle +420 775999025.

3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti/platební kartou při osobním odběru na adrese provozovny Sarajevská 997/29, 12000 Praha 2,
  • v hotovosti/platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,
  • bezhotovostně převodem v Kč na účet prodávajícího č. 2401069972/2010, vedený ve Fio Bance (dále jen „účet prodávajícího“),
  • bezhotovostně převodem v EUR na účet prodávajícího č. 2201069978/2010, vedený ve Fio Bance, IBAN: CZ8020100000002201069978, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX (dále jen „účet prodávajícího“),
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ComGate,
  • bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platebního systému ComGate;

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu (poslední čtyři číslice čísla objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a kupující jí má k dispozici v elektronické podobě v sekci “Moje doklady” v rámci svého uživatelského účtu. Daňový doklad – fakturu – zašle prodávající kupujícímu i elektronicky na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

4.7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

5. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Postup reklamace

Zákazník nás může kontaktovat telefonicky na tel. čísle +420 775999025 nebo elektronickou poštou na adrese info@puroshop.cz, následně domluvíme další postup vyřízení reklamace.

5.1. Reklamaci zákazník nemusí dopředu ohlašovat, může reklamované zboží poslat zpět a ke zboží přiloží průvodní dopis k reklamaci. Zboží zákazník zašle zpět na provozovnu prodejce (PURO shop, Sarajevská 997/29, 12000 Praha 2) co nejdříve od nahlášení reklamace.

5.2. Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, protože prodejce neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

5.3. V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

5.4. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k doručení (tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě).

5.5. Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.

6.ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

6.1. Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodejce nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829 a § 1840 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

6.2. Prodejce je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Dále je prodejce oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží na odběrném místě prodávajícího do 5 pracovních dní od vzniku smluvního vztahu (viz 3.6.) nebo když nedojde ze strany kupujícího k uhrazení kupní ceny bezhotovostní platbou (viz 4.3.). Před odstoupením je ale prodejce vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

6.3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

6.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 5 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu

V případě, že kupující poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 10 Kč (slovy: deset korun českých) za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případné škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a v původním obalu.
 

Zboží je možné vrátit osobně nebo zaslat dobře zabalené, aby nedošlo k jeho poškození na adresu provozovny prodávajícího:

PURO shop
Sarajevská 997/29
12000 Praha 2

6.5. Ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno či částečně spotřebováno.

6.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) kupujícímu nejpozději do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 5.4 obchodních podmínek, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

6.7. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na smluvní pokutu dle čl. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.8. V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: 

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

7.1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 100 Kč (slovy: sto korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

7.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

7.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

7.5. Kupující si může při nákupu zvolit osobní odběr na provozovně prodávajícího (Sarajevská 997/29, 12000 Praha 2), v takovém případě ho prodávající informuje, že má zboží připraveno k vyzvednutí a zároveň mu potvrdí čas, kdy je možné si objednávku vyzvednout.

7.6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

8.ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku).

8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

8.3. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

8.4. Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

8.5. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny.

9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

9.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

9.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

9.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.

9.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

10.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

10.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

10.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu.

10.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

10.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

10.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

10.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

10.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

10.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

11.2. Zpráva je doručena:

  • v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
  • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
  • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
  • v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

12.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.5. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

12.6. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Sarajevská 997/29, 12000 Praha 2, adresa elektronické pošty info@puroshop.cz, telefon +420 775999025.

V Praze, dne 1.4.2022

Doprava a platba - Velkoobchod


Doprava ČR | Doprava SR | Možnosti platby

 

Velkoobchodní objednávky zasíláme do ČR a na Slovensko prostřednictvím PPL a DPD. Po Praze nabízíme vlastní rozvoz, termín vždy potvrdíme až po finalizaci objednávky.

Zasíláme i chlazené zboží, které balíme do tzv. chladící sady za 49 Kč s DPH. Sada obsahuje termofólii, nebo termokarton do kterého zboží zabalíme a zmrazené chladící bločky dle objemu zboží, které k produktům přidáme.

Cena za chladící sadu je vždy zahrnuta v ceně dopravy, v případě, že objednávka obsahuje i chlazené zboží.

Objednávky nad 3000 Kč bez DPH v rámci ČR mají dopravu zdarma, platí se u nich pouze za chladící sadu (49 Kč s DPH), když je tato potřebná.

U zásilek na Slovensko se poštovné z důvodu razantně vyšších nákladů účtuje vždy paušálně ve výši 10 Euro bez DPH, resp. 12 Euro bez DPH za balík s chlazeným zbožím.

Upřednostňujeme rozesílání balíků zejména v pondělí až středu, aby byl balík doručený do víkendu a nezůstal pak v depu dopravce. U balíků na Slovensko je potřeba počítat s doručením D+2, do Bratislavy DPD doručuje obvykle už následující pracovní den po odeslání (D+1).


Ceny dopravy v rámci ČR:

  • PPL balíčky s chlazeným zbožím: 199 Kč s DPH (včetně chladící sady)
  • DPD balíčky s chlazeným zbožím: 179 Kč s DPH (včetně chladící sady)
  • PPL trvanlivé zboží: 159 Kč s DPH
  • DPD trvanlivé zboží: 139 Kč s DPH
  • Rozvoz PRAHA: 159 Kč s DPH

Ceny dopravy na Slovensko:

  • GLS/DPD balíčky s chlazeným zbožím: 12 € bez DPH (včetně chladící sady)
  • GLS/PPL/DPD trvanlivé zboží: 10 € bez DPH

Možnosti platby:

  • Bankovní převod
  • Platba na fakturu po schválení
  • Hotově v případě rozvozů
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.