Vážení zákazníci, vzhledem k velkému počtu objednávek může dojít k posunu vyřízení Vaší objednávky o 1 prac. den.

Veganz citrónové sušenky, Bio

Značka: Veganz
45 Kč / ks 30 Kč / 100 g
Skladem (29 ks)
Bio sušenky s citronovým olejem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Složení

PŠENIČNÁ MOUKA*, třtinový cukr*, slunečnicový olej*, citrónový olej (0,2%)*, kypřící látka: hydrogenuhličitan sodný, vinný kámen, mořská sůl. *z kontrolovaného biologického zemědělstvíMůže obsahovat stopy arašídů, sóji, ořechů, sezamu, jiného obilí obsahujícího lepek, vajec a mléka.

Výživové údaje na 100 g:

Energie: 1987 kJ/473 kcal, TUKY: 19 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 2,3 g, SACHARIDY: 68 g, Z TOHO CUKRY: 23 g, BÍLKOVINY: 6,13 g, SŮL: 0,18 g.Minimální trvanlivost viz zadní strana obalu. Skladujte v chladu a suchu. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Sušenky
Parametry: Bez sóji, Bez ořechů, BIO, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 150 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.