Veganz broskvová gumová srdíčka

Kód: 4260402484549
Značka: Veganz
39 Kč / ks 34,82 Kč bez DPH 39 Kč / 100 g
Skladem (125 ks)
Ovocné gumové bonbónky ve tvaru srdíčka s příchutí broskve

Detailní informace

Detailní popis produktu

Bonbónky bez želatiny a umělých barviv a konzervantů.

Složení

Glukózový sirup, řepný cukr, modifikovaný škrob, želírovací látka: karagenan, okyselující látka: kyselina citrónová, regulátor kyselosti: citronan sodný; přírodní aroma, barvící ovocné koncentráty (jablko, černý rybíz), barivo: paprikový extrakt. Může obsahovat PŠENICI.

Výživové údaje na 100 g:

ENERGIE: 1440 kJ/339 kcal, TUKY: <0,5 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 0,1 g, SACHARIDY: 84 g, Z TOHO CUKRY: 72 g, BÍLKOVINY: <0,5 g, SŮL: 0,35 g. Minimální trvanlivost do: viz zadní strana obalu. Skladujte v chladu a suchu. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Bonbóny a žvýkačky
Parametry: Bez lepku, Bez sóji, Bez ořechů, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 100 g
Počet balení v kartonu: 10

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.