Veganz čokoláda s lískovooříškovým krokantem, Bio

Značka: Veganz
49 Kč / ks 61,25 Kč / 100 g
Skladem (71 ks)
Bio čokoláda s rýžovým nápojem a krokantem z lískových oříšků

Detailní informace

Detailní popis produktu

Složení

Surový třtinový cukr*, kakaové máslo*, kakaová hmota*, prášek z rýžového sirupu* (14 %), LÍSKOOŘÍŠKOVÝ krokant* (8 %) (surový třtinový cukr*, LÍSKOVÉ OŘECHY* sekané (27 %), glukózový sirup*, karamelový cukrový sirup*), LÍSKOOŘÍŠKOVÁ pasta*, vanilkový extrakt*. *z kontrolovaného biologického zemědělství. Může obsahovat MLÉKO, obiloviny obsahující LEPEK a jiné SKOŘÁPKOVÉ PLODY.

Výživové údaje na 100 g:

ENERGIE: 2350 kJ/564 kcal, TUKY: 35 g, Z TOHO NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY: 20 g, SACHARIDY: 58 g, Z TOHO CUKRY: 47 g, BÍLKOVINY: 2,4 g, SŮL: <0,01 g. Minimální trvanlivost do: viz potisk na zadní straně. Skladujte v suchu, chraňte před teplem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Čokoláda
Parametry: Bez lepku, Bez sóji, BIO, Bez palmového oleje, Pure diet
Velikost balení: 80 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Myslete na budoucnost s Veganz

“Dobré pro tebe - lepší pro všechny”, takový je slogan berlínské značky Veganz, za nímž se skrývá fair trade, etický a udržitelný byznys, stejně jako produkty, které nepoznaly utrpení zvířat. V roce 2011 v Berlíně založili svou první prodejnu a současně také první “supermarket” s čistě rostlinnými potravinami. Od té doby se Veganz stal důležitým producentem a distributorem nejen na německém, ale celoevropském trhu s veganskými výrobky. 

Velký důraz Veganz klade také na ekologický dopad své produkce. Většina použitých ingrediencí pochází z evropských zdrojů a 75% z nich je v bio kvalitě. Principy udržitelnosti se snaží aplikovat do všech oblastí výroby, včetně volby obalů, kde se snaží omezit spotřebu plastového odpadu. Společně se švýcarským Eaternity Institute bojuje za transparentnost ve výrobě potravin pomocí skóre udržitelnosti, které najdete na obalu každého produktu od Veganz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.